Sygnaliści
ZGŁOSZENIE NARUSZEŃ PRAWA
Procedura zgłaszania naruszeń prawa oraz ochrony sygnalistów w Zespole Placówek Oświatowych w Skrzydlnej (wprowadzona Zarządzeniem Dyrektora Nr ZPO-001-4/2024 z dnia 25 września 2024 r.) umożliwia zgłaszanie nieprawidłowości za pośrednictwem dedykowanych kanałów informacyjnych obowiązujących w Zespole Placówek Oświatowych.
Zgłoszenia naruszeń można dokonać poprzez:
- Wysyłkę na adres mailowy Pełnomocnika ds. Zgłoszeń poprzez dziennik elektroniczny Vulcan:
- Przekazanie osobiste Pełnomocnikowi (w takim przypadku Pełnomocnik przyjmuje zgłoszenie na wniosek zgłaszającego za pomocą bezpośredniego spotkania zorganizowanego w terminie 7 dni od daty otrzymania wniosku);
- Wysyłkę w formie listownej na adres:
Pełnomocnik ds. zgłoszeń naruszeń prawa
Zespół Placówek Oświatowych
34 – 624 Skrzydlna 186.
- Zgłoszenie telefoniczne na numer: 18 3331006.
Zgłoszenie powinno zawierać w szczególności:
- dane kontaktowe tj. imię i nazwisko, status;
- informację czy zgłoszenie zostało przekazane do podmiotu zewnętrznego;
- szczegółowy opis naruszeń wraz z okolicznościami ich zajścia;
- wskazanie preferowanego sposobu kontaktu zwrotnego.
Pełnomocnik Dyrektora ZPO ds. zgłoszeń naruszeń prawa – mgr Jolanta Płoskonka.
Formularz Zgłoszenia naruszeń prawa znajduje się poniżej: